www.milagnes.pl

jak urządzić swoje miejsce na ziemi?

Ogólne

Anatomia idealnej ulotki

Chociaż każdy projekt ulotki jest inny, istnieje sprawdzona formuła, która zapewnia stworzenie udanej ulotki, bez względu na branżę, w której działasz. Ma zastosowanie w wielu różnych aspektach marketingu, ale przy projektowaniu ulotek sprawdza się doskonale. Opiera się na czterech podstawowych filarach: zwrócenie uwagi, utrzymanie zainteresowanie, wzbudzenie pragnienia i nakłonienie do działania.

Uwaga
Twoja ulotka musi przyciągnąć uwagę ludzi i wzbudzać ciekawość. Możesz korzystać z wielu sztuczek takich, jak pogrubiony nagłówek, zdjęcia, ciekawe kolory, aby sprawić, że Twoja ulotka przyciągnie wzrok potencjalnych klientów.

Zainteresowanie
Gdy już zwrócisz uwagę swoich docelowych odbiorców, musisz utrzymać ich zainteresowanie. Nagłówek jest swego rodzaju obietnicą, a treść ulotki jej spełnieniem. Musisz postarać się przekazać swój komunikat w taki sposób, który będzie odpowiadał Twoim docelowym odbiorcom.

Pragnienie
Nie wystarczy po prostu wzbudzić zainteresowania swoim produktem czy usługą, musisz mieć pewność, że Twoi odbiorcy, zapragną tego, co masz im do zaoferowania. Możesz to zrobić dzięki zastosowaniu perswazyjnego tekstu i wysokiej jakości zdjęć.

Działanie
Ostatnim krokiem jest nakłonienie odbiorców do podjęcia odpowiednich działań. Możesz chcieć, aby czytelnicy ulotki odwiedzali Twoją stronę internetową, dzwonili lub kontaktowali się z Tobą mailowo. Musisz wezwać ich do działania.
Niezależnie od tego, jaką projektujesz ulotkę, upewnij się, że projekt jest zgodny z tymi czterema krokami. Najlepiej zaś powierz to zadanie profesjonalistom takim, jak agencja Nie Lada Co.

Źródło: http://www.newcreative.pl/jak-zrobic-ulotke-reklamowa-ktorej-nie-wyrzuce-od-razu-do-kosza/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *